دانلود N.O.V.A 3 Freedom Edition v1.0.1d بازی نوا 3 نسخه آزادی + دیتا + تریلر برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 512
نویسنده : amin.amin

ویژگی ها :

  • گرافیک بسیار بالا و رعایت جزئیات زیاد
  • گیم پلی عالی در سبک اول شخص (FPS)
  • سبک اکشن و ماجرایی در حال و هوای دنیای علمی تخیلی
  • دارای داستان جذاب و حماسی
  • قابلیت استفاده از سلاح های مختلف
  • توانایی کسب نیروها و قدرت های ویژه
  • توانایی ارتقاء تجهیزات و یا خرید امکانات
  • دارای 10 مرحله حساس و چالش برانگیز
  • وجود مکان های مختلف از نقاط صنعتی زمین گرفته تا ایستگاه های فضایی
  • قابلیت استفاده از ابزارها و وسایل مختلف در بازی مثل وسایل نقلیه یا سلاح های جنگی بزرگ و …

 

بازی N.O.V.A 3 Freedom Edition

داستان بازی N.O.V.A 3 Freedom Edition ادامه نسخه N.O.V.A 3 Near Orbit Vanguard Alliance می باشد. اگر از جمله افرادی هستید که به داستان و محتوای ماجرایی بازی ها اهمیت می دهد، برای اینکه بدانید داستان این بازی چیست و کاملاً متوجه جریانات آن شوید، می بایست نسخه های قبلی به ویژه دیگر نسخه N.O.V.A 3 را بازی کرده باشید. اما اگر شخص ریزبینی باشید بدون نیاز به این کار هم می توانید خلاصه ای از داستان اصلی را طی بازی کشف کرده و به ادامه ماجرا بپردازید.

طبق داستان N.O.V.A 3 Freedom Edition ، چیزی حدود 4 ماه از ماجرای شکست Volterites از Kal Wardin می گذرد و همچنین President Folsom نیز به قتل رسیده است. حالا زمان مناسبی برای حمله دوباره دشمن فرا می رسد. نیروهای حامی Volterites با عنوان Volterite Protectorate پایگاه های نظامی را تسخیر کرده و این مکان ها را محاصره می کنند. با این اتفاق، Kal Wardin عقب نشینی کرده و خود را از دیدگاه دشمنان پنهان می کند. به عبارتی، او این پیروزی را خیلی زود به شکست می پندارد.

در همین حال که نیروهای دشمنان در حال تسخیر نقاط بیشتری از زمین هستند، شخصیت Yelena از Wardin درخواست می کند تا با اتحاد بیشتر برای مبارزه با دشمنان وارد میدان شود و داستان این نسخه از اینجا شروع می شود. حالا شما می بایست با فرماندهی و شرکت در این جنگ زمین را از جنایت های جنگی دشمنان نجات داده و به این جنگ خاتمه دهید.

بازی N.O.V.A 3 Freedom Edition از لحاظ گرافیکی دارای بهبودهایی نسبت به نسخه های قبلی می باشد. همچنین در بخش گیم پلی شاهد تغییرات بیشتر و اضافه شدن قابلیت های جدید هستیم. بازی در موقعیت ها و مکان های مختلفی می باشد و 10 مرحله کلی دارد.

نکته 1: با توجه به گرافیک و حجم بالا، این بازی برای اجرا شدن نیاز به دستگاه هایی با سیستم پردازشی تقریباً قدرتمند دارد. حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای صحیح این بازی پردازنده های دو هسته 1.2 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت حافظه رم و نزدیک به 2 گیگابایت فضای خالی می باشد. بدیهی است که موبایل ها یا تبلت های ضعیف تر، در اجرای بازی با مشکلاتی مثل افت فریم، کاهش گرافیک و یا بسته شدن های ناگهانی رو به رو خواهند شد.

نکته 2: وب سایت APKTOPS این بازی را در دو نسخه معمولی و مود شده (پول بی نهایت) آماده کرده است. با توجه به اینکه بازی های گیم لافت در بعضی از دستگاه های با آی پی ایران مشکل لایسنس دارد، ما نسخه عرضه شده یکی دیگر از گروه های معتبر که درصد اجرای صحیح آن ها بسیار بالا می باشد را هم برای دانلود آماده کرده ایم. در صورتی که در نسخه معمولی مشکل لایسنس یا دیگر مشکلات مشابه را داشتید، نسخه دوم را دانلود و تست کنید. اگر باز هم این مشکل حل نشد، با کمک لاکی پچر اقدام به فعالسازی لایسنس بازی نمائید.

راهنمای نصب: بعد از نصب فایل APK، فولدر com.gameloft.android.ANMP.GloftNAHM را به آدرس sdcard/Android/obb انتقال داده و بازی را اجرا کنید.

 

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:


:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی N , O , V , A 3 Freedom Edition v1 , 0 , 1d , دانلود بازی نوا 3 نسخه آزادی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: